قولي بقلم الاستاذة ناهد ابراهيم أحمد

 قولي

قولي لكل الناس٠٠٠٠٠٠٠٠

انا سر عذاب إنسان٠٠٠٠٠٠

قولي أنااللي ياناس٠٠٠٠٠٠٠

كتبت عليه الأحزان٠٠٠٠٠٠٠٠

قولي وخلي ضميرك٠٠٠٠٠٠

يرتاح ف يوم وينام٠٠٠٠٠٠٠

قولي وياتي ليلة ٠٠٠٠٠٠٠٠٠

مش خايفة م الأحلام٠٠٠٠٠

قولي وسيبي الليل ٠٠٠٠٠٠٠

عليا يطول ويطول ٠٠٠٠٠٠٠

أبكى وأقاسي الويل ٠٠٠٠٠٠

والهم ده مش معقول ٠٠٠٠٠

قولي أنا اللي خلاص٠٠٠٠٠٠

مابقيتتش اصدق بكره ٠٠٠٠

ألقي هنايا ياناس ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

ويعيش يدوب ع الذكري٠٠٠

قولي وأناقلبي حاسس٠٠٠٠٠

إن داغصب عنك ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

لولي خلاص في نفسي ٠٠٠٠

كنت أقدر أبعدعنك ٠٠٠٠٠٠٠

قولي وانا إللي علاجي٠٠٠٠٠

بأمر الطب خلاص ٠٠٠٠٠٠٠٠

لو أنا ماعرفتش قلبك ٠٠٠٠٠٠

كنت ألعن الإخلاص ٠٠٠٠٠٠٠٠

قولي وحاسبي يوم٠٠٠٠٠٠٠٠

تزيد عليكي الهموم ٠٠٠٠٠٠٠٠

وأنا اللي ماليش دموع٠٠٠٠٠

ونسيت معاكي النوم٠٠٠٠٠٠٠

قولي ماتبكي لحظة ٠٠٠٠٠٠

علي قلب ضاع وغاب ٠٠٠٠٠٠

وأنسي ياحبيبتي ليلة٠٠٠٠٠٠

كنت سبب العذاب٠٠٠٠٠٠٠٠٠

قولي وأنا ليكي دايمآ ٠٠٠٠٠٠

باسمع ليكي الأهات٠٠٠٠٠٠٠

والاأخاف من شئ ياعمري ٠

باسمع ليكي الأهات٠٠٠٠٠٠٠

والاأخاف من شيء ياعمري

إلاتنسي اللي فات ٠٠٠٠٠٠٠

قولي وما تخلينيش٠٠٠٠٠٠٠

اغضب علي الليالي٠٠٠٠٠٠٠

خليني ف يوم أعيش ٠٠٠٠

مع غنوة حب غالي ٠٠٠٠٠٠

قولي وحدديلي٠٠٠٠٠٠٠٠٠

مين اللي كان السبب٠٠٠٠٠

دازمان وكان مصيري٠٠٠٠٠٠

ولاينفعش فيه عجب٠٠٠٠٠٠٠

قلم ناهد ابراهيم احمد

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

انا بالسعد موعودة بقلم الاستاذة شرين ابو عميرة

فاض البيان من صبري بقلم الاستاذ/ة ميسرة عليوة

شاطئ الغرام بقلم الاستاذ أحمد أبو حميدة