بتمنى لك السعادة بقلم الاستاذ صبري حسين

 (بتمني لك السعادة) كلمات /صبري حسين 

قلت بحبك

قالت مقدرة مشاعرك

لكن عشان بقدرك

بعترف لك

قلبي بيحب غيرك

بحبه وبيحبني

ابتسمت وقلبي بيبكي

قلت بتمني لك السعادة من كل قلبي

علشان سعادتك بسعادتي اضحي

انا عايزك تعرفي

انك اغلي علي من نفسي

ربنا يسعدك مع اللي اختاره قلبك

بس لي رجاء

انك تسمحي اكون جنبك

موافق علي اي حاجة منك

اكون اخ اَو صديق

المهم افضل جنبك

قالت اطمئن انا عمري ما ابعد عنك

انت فعلا اخ وصديق

انت خير رفيق

ممكن مقدرتش اقبلك حبيب

لان امر قلبي مش بيدي

قلت ربنا يسعدك مع اللي حبه قلبك

انا اللي يهمني سعادتك

مستعدي اضحي بعمري عشان خاطرك

المهم افضل جنبك

صدقيني متفهم ومقدر مشاعرك

عارف انك لا تملكي امر قلبك

الحب لا بيدي ولا بيدك

صدقيني بتمني لك كل السعادة مع اللي اختاره قلبك

ربنا يسعدك ويفرح قلبك

صبري حسين

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

انا بالسعد موعودة بقلم الاستاذة شرين ابو عميرة

فاض البيان من صبري بقلم الاستاذ/ة ميسرة عليوة

شاطئ الغرام بقلم الاستاذ أحمد أبو حميدة